Цей модуль допоміг мені зробити
такі висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та
про роль і місце диференційованого навчання - задоволення потреб усіх
учнів потребує ретельної підготовки та планування вивчення навчальної теми.
Кожен учень вимагає відповідної підтримки для того, щоб почуватися впевнено та
комфортно в різних навчальних ситуаціях та щоб бути незалежним у навчанні. Для
підтримки навчальної діяльності учнів, що мають проблеми у навчанні можна
використати наступні прийоми. Наприклад,
додатковий час для виконання окремих завдань, змінені та уточнені цілі
навчання, модифіковані завдання, об’єднання в групи за особливими критеріями,
календарі із термінами на виконання завдань,
адаптовані до їх потреб, спеціальні
методи чи технології, а також підтримка спеціалістів (психологів,
лікарів тощо) або учнів-консультантів.
Учні, які мають труднощі в
навчанні, та учні з особливими здібностями й талантами потребують різних видів
підтримки. Певною мірою цю допомогу можна забезпечити, використовуючи різні
педагогічні технології.
Відчувається, що ви наполегливо працюєте над проектом, кожним модулем зокрема.Бажаю вам успішно навчити вчителів 7 класів вашої школи
ВідповістиВидалити